• Sharebar

Marki obecne są na Pintereście od początku jego powstania. Wśród nich nie brak też polskich, o których niedawno pisałam. Pinterest nareszcie wyszedł naprzeciw biznesom wykorzystującym ten kanał w celach promocyjnych i zaoferował im darmowe narzędzia, dzięki którym poszerzyły się możliwości marketingowego wykorzystania Pinterestu. Sprawdźcie, jakie opcje wprowadzono.

 

Odróżnienie zasad korzystania z Pinterestu dla osób prywatnych i instytucjitutaj zebrano zasady wykorzystywania serwisu dla marek. Odseparowano je od ogólnych zasad obowiązujących osoby prywatne, dzięki czemu wygodniej jest znaleźć interesujące nas informacje.

 

 

 

Dokładna charakterystyka Twojej marki – Pinterest rozbudował formularz zakładania konta na tym serwisie. Od dzisiaj, zakładając  konto swojej firmy, możemy podać jej nazwę i stronę internetową, w miejsce wcześniejszego podawania imienia i nazwiska. Tutaj możecie założyć nowe konto biznesowe, lub przekonwertować już istniejące konto na bardziej profesjonalne i rozbudowane.

 

Powiązanie profilu na Pintereście ze stroną wwwweryfikacja adresu strony internetowej ma usprawnić wyszukiwanie nadawcy danej treści. Mówiąc prosto – dzięki tej opcji użytkownicy Pinterestu nie będą mieli problemu ze znalezieniem jej autora i przejściem na jego stronę www.

 

Nowe wtyczki społecznościowe – przycisk „Pin it”, wtyczka „Dołącz do nas na Pinterest”, wtyczka zasysająca zawartość profilu lub wybranej tablicy – od dziś wszystkie te opcje możecie zastosować na swoich stronach www. Wtyczki dostępne są tutaj i jak przystało na Pinterest – bardzo ładnie prezentują się na stronie www.

 

Przykładowa wtyczka zastosowana na stronie www

 

Przedstawiciele Pinterestu dobrze przygotowali się do wprowadzenia zmian – do dyspozycji osób odpowiedzialnych za obecność marki na Pintereście przygotowano kilak ciekawych case study – m.in. Etsy, Petplan, Jetsetter, Allrecipes.

 

 

 

 

Powered By DT Author Box

Written by Sylwia Wojtas

Sylwia Wojtas

Jestem Sylwia i to ja tu rządzę. Widzę każdy Wasz komentarz. Śledzę każdy ruch na tej stronie. Wiem, o której wstajecie i jakie artykuły czytacie przy porannych płatkach z mlekiem. Informacje te sprzedaję Googlowi i dzięki temu mam na własne płatki.

A tak na serio – wierzę, że trzeba otaczać się lepszymi od siebie, by się rozwijać – dlatego do naszego grona zaprosiłam docenionych ekspertów i praktyków. Mam nadzieję, że z czasem będzie ich tutaj coraz więcej i serwis stanie się miejscem gromadzącym opinie, badania i polemiki największych ekspertów branży nowych mediów.

           
comments powered by Disqus